Monday, January 22, 2007

KÜÇÜK ÇOCUKLARIN ASK KONUSUNDAKU YORUMLARI, ...

" Bazi yabancilar bana asik olurlar. Iclerinden bu ne guzel kiz derler. Ben de onlarin cok yakisiklilarina, cok yakisikli derim." (I.E. 5 yas.Kiz)
" Birine sevgili olmaktir. Bir erkek bir kadina bir gul getiriyor. Kadi= n da ona asik oluyor. Dudaktan opusurler. Evlenirler.Ayni odada yatarlar= . Bir cocuk ya da iki cocuk dogururlar." ( A.K. 6 yas Erkek)
" Bir erkekle bir kadinin birbirini sevmesidir. Birini gorursun; yuzu guzeldir, tarzi guzeldir, borcsuzdur. Guzel bir isi vardirHer seyi borclanmadan alabilir. Iste o zaman asik olursun. Birlikte olursun. Evlenirsin. Guzel bir evin olur, bahcesi buyuk. Bence cocuklar kucuk yaslarda asik olamazlar, evlenemezler. " ( O.I.Ilkokul 3. sinif Erkek)
" Gul diye bir kiz var. Ona asigim ama asik oldugumu soylemek istemiyorum.O da bana asik ama, o da soylemek istemiyor. Bu durum gece= n yildan beri duruyor. Ilk once ben ona asik degildim. Onun bana asik oldugunu duyunca ben de ona asik oldum.Bazilari birbirine askini soyl= er; gezintiye cikarlar. Bazilari da opusur,sevisirlerBizim askimiz normal gidiyor. Normal evlilik gibi...." ( T.G. 2 .sinif Erkek )
" Aski filmlerden biliyorum. Birine ya da bir seye karsi duyulan guclu sevgi. Bizim sinifta O.U. diye biri var. Hep kizlar=A9n etegini aciyor.= Etegini acip bakiyor. Bu da ask gibi bir sey.... ( D.H. Ilkokul 2 . sinif Erkek )
" Cocuklar asik olmaz. Ama yine de asik oldugunu soyleyenler var.Ben kimseye asik degilim. Ustelik kizlara sinir oluyorum.Cunku hepsi simari= k. (O.E. Erkek)
" Bir tur sevgi. Bizim ailede hic kimse kullanmaz bu sozcugu. Bir tek= evlilik yildonumu gelince kullanirlar. Birbirlerine seni seviyorum derler." ( D.K. Erkek )
" Ask evlenmek icindir. Cocuklar degil, buyukler asik olur.Bazi cocukl= ar seksi filmleri severler. Ben opusme sahnelerinde masanin altina girer,gozlerimi kaparim. Bunlar utanc verici seyler.Ayip, ayip.." ( O.T. Erkek )
" Bizim okuldan S'ye asigim. Ama o bunu bilmiyor. Ben de soylememCesare= t edemem. Onu gorunce heyecanlaniyorum. Yuzune bakamiyorum.Sanki benim sevgimi biliyormus gibime geliyor. Kendisi sarisin.Yuzune bakamadigim icin goz rengini bilmiyorum.." ( D.K. Kiz )

No comments:

Bu yazıya Not Ver !